
pielgrzymka do Ziemi Świętej
Organizatorem wyjazdu oraz autorem jego planu i harmonogramu jest Bractwo św. Piusa X w Polsce. Kapłan Bractwa jest opiekunem duchowym pątników. Wyjazd jest organizowany we współpracy z Biurem Turystycznym MISJA TRAVEL.
Organizacja pielgrzymki
- przeloty do i z Tel Awiwu – samolotami.
- na miejscu klimatyzowany autobus
- zakwaterowanie w hotelach ***, pokoje 2–3 osobowe
- wyżywienie: śniadania, obiadokolacje; kuchnia śródziemnomorska, stół szwedzki
- przewodnictwo duchowe: kapłan Bractwa św. Piusa X
- ramowy plan pielgrzymki
Cena
4299 PLN + 250 USD
Cena obejmuje:
- przelot na trasie Warszawa Chopin – Tel-Awiw – Warszawa Chopin z bagażem podręcznym 8 kg oraz bagażem rejestrowanym 23 kg
- w Izraelu i Palestynie przejazdy klimatyzowanym autobusem
- 6 noclegów w hotelach *** w pokojach 2–3-osobowych z łazienkami
- 6 śniadań i 6 kolacji
- opiekę pilota
- obowiązkową składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (13 zł) oraz obowiązkową składkę na Turystyczny Fundusz Pomocowy (13 zł)
- ubezpieczenie Standard + Choroby Przewlekłe w firmie Signal Iduna (KL 40 000 euro + kwarantanna, NNW 15 000 zł, BP 1000 zł).
- bilety wstępu do zwiedzanych obiektów wraz z kosztami ich rezerwacji, opłaty wjazdowa do miast i parkingi, koszty przewodnika, opłaty miejscowe, zwyczajowe napiwki oraz słuchawki systemu Tour Guide pokrywa kwota 250 USD, płatna pilotowi.
Uwagi praktyczne
- aby wjechać do Izraela, niezbędny jest paszport, ważny min. 6 miesięcy od dnia powrotu;
- w paszporcie nie można posiadać śladu wizyty w Arabii Saudyjskiej, Iranie, Indonezji, Syrii i Libanie;
- podczas kontroli na granicy Izraela nie są wbijane stemple do paszportu, otrzymuje się w zamian niewielkie kartki, które należy zachować do odprawy przy wylocie;
- strefa czasowa: +1h (12.00 w Warszawie to 13.00 w Jerozolimie);
- ceny w Izraelu są średnio dwukrotnie wyższe niż w Polsce, Palestyna jest nieco tańsza; walutą w obu krajach jest szekel; w wielu miejscach w trakcie pielgrzymki do Izraela można również płacić dolarami;
Zgłoszenia
Zgłoszenia będą przyjmowane przez formularz internetowy, zamieszczony na końcu tego komunikatu, począwszy od 4 września godz. 20:00, aż do 15 września włącznie. Po tym terminie wszyscy otrzymają e-mailem informację o wyniku kwalifikacji oraz instrukcję dalszego postępowania. Zgłoszenie należy wypełnić niezależnie od poprzedniej rekrutacji – nikt nie jest automatycznie przenoszony z poprzedniej listy rezerwowej.
Dla każdej osoby wypełnić należy osobne zgłoszenie. Jeśli udział jest warunkowany JEDNOCZESNYM uczestnictwem kilku osób (rodzina/znajomi wg zasady „wszyscy albo nikt”) o różnych nazwiskach i adresach, to w polu „informacje dodatkowe” należy wpisać w każdym zgłoszeniu nazwisko i imię poszczególnych osób z takiej grupy; podobnie ewentualne preferencje co do wspólnego zakwaterowania należy zaznaczyć w każdym zgłoszeniu z takiej grupy (pokoje są 2- lub 3-osobowe). Osobne pole służy do zaznaczenia, że zgłaszający zapisywał się już na termin sierpniowy, ale nie został włączony do grupy pielgrzymów.
W procesie kwalifikacji możemy kontaktować się z Państwem dzwoniąc z nr. komórkowego – prosimy odbierać te połączenia!
Wszystkie osoby, które skutecznie wyślą zgłoszenie (z poprawnym adresem e-mail) otrzymują NATYCHMIAST e-mail zwrotny, potwierdzający wpłynięcie zgłoszenia i umożliwiający weryfikację poprawności danych. Jeśli nie otrzymają Państwo takiego e-maila, to najprawdopodobniej adres został błędnie wpisany w formularzu.
Niezależnie od wyniku kwalifikacji, po jej zakończeniu każda zgłoszona osoba otrzyma e-mailem informację o umieszczeniu jej na liście uczestników wyjazdu bądź na liście rezerwowej.
Kwalifikacja na wyjazd
Z osobami zakwalifikowanymi przez organizatora do wyjazdu biuro zawrze indywidualną umowę, zgodnie ze swoimi standardami. Na tym etapie będzie możliwy wybór różnych elementów dodatkowych z oferty biura np. w zakresie ubezpieczenia, standardu pokoju i innych (płatnych osobno; przykładowo dopłata do pokoju 1-osobowego wynosi 1195 zł).
Osoby, które zawrą umowę z Biurem Misja Travel, będą zobowiązane do wpłacenia zaliczki w wysokości 1720 zł niezwłocznie po otrzymaniu umowy (od 20 września); pozostała kwota 2579 zł jest płatna do 24 października br. 250 USD w banknotach należy mieć ze sobą i wpłacić pilotowi wycieczki.
Po wpłaceniu zaliczki ewentualna rezygnacja jest możliwa jedynie do połowy listopada, pod warunkiem znalezienia osoby jadącej w zamian (np. z listy rezerwowej).
Dodatkowe ubezpieczenie można wykupić indywidualnie w biurze obsługującym wyjazd.
W sprawie zakwalifikowania na wyjazd prosimy nie interweniować u kapłanów ani w sekretariacie.