„Na świecie ucisk mieć będziecie; ale ufajcie, jam zwyciężył świat” Jan 16,33
św. Wacława, Księcia, Męczennika [3 kl.]
Ziemia Święta

pielgrzymka do Ziemi Świętej

początek 28.11.2023 r. (wtorek)

koniec 04.12.2023 r. (poniedziałek)

miejsce Ziemia Święta

Organizatorem wyjazdu oraz autorem jego planu i harmonogramu jest Bractwo św. Piusa X w Polsce. Kapłan Bractwa jest opiekunem duchowym pątników. Wyjazd jest organizowany we współpracy z Biurem Turystycznym MISJA TRAVEL.

Organizacja pielgrzymki

  • przeloty do i z Tel Awiwu – samolotami.
  • na miejscu klimatyzowany autobus
  • zakwaterowanie w hotelach ***, pokoje 2–3 osobowe
  • wyżywienie: śniadania, obiadokolacje; kuchnia śródziemnomorska, stół szwedzki
  • przewodnictwo duchowe: kapłan Bractwa św. Piusa X
  • ramowy plan pielgrzymki

Cena

4299 PLN + 250 USD

Cena obejmuje:

  • przelot na trasie Warszawa Chopin – Tel-Awiw – Warszawa Chopin z bagażem podręcznym 8 kg oraz bagażem rejestrowanym 23 kg
  • w Izraelu i Palestynie przejazdy klimatyzowanym autobusem
  • 6 noclegów w hotelach *** w pokojach 2–3-osobowych z łazienkami
  • 6 śniadań i 6 kolacji
  • opiekę pilota
  • obowiązkową składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (13 zł) oraz obowiązkową składkę na Turystyczny Fundusz Pomocowy (13 zł)
  • ubezpieczenie Standard + Choroby Przewlekłe w firmie Signal Iduna (KL 40 000 euro + kwarantanna, NNW 15 000 zł, BP 1000 zł).
  • bilety wstępu do zwiedzanych obiektów wraz z kosztami ich rezerwacji, opłaty wjazdowa do miast i parkingi, koszty przewodnika, opłaty miejscowe, zwyczajowe napiwki oraz słuchawki systemu Tour Guide pokrywa kwota 250 USD, płatna pilotowi.

Uwagi praktyczne

  • aby wjechać do Izraela, niezbędny jest paszport, ważny min. 6 miesięcy od dnia powrotu;
  • w paszporcie nie można posiadać śladu wizyty w Arabii Saudyjskiej, Iranie, Indonezji, Syrii i Libanie;
  • podczas kontroli na granicy Izraela nie są wbijane stemple do paszportu, otrzymuje się w zamian niewielkie kartki, które należy zachować do odprawy przy wylocie;
  • strefa czasowa: +1h (12.00 w Warszawie to 13.00 w Jerozolimie);
  • ceny w Izraelu są średnio dwukrotnie wyższe niż w Polsce, Palestyna jest nieco tańsza; walutą w obu krajach jest szekel; w wielu miejscach w trakcie pielgrzymki do Izraela można również płacić dolarami;

Zgłoszenia

Zgłoszenia będą przyjmowane przez formularz internetowy, zamieszczony na końcu tego komunikatu, począwszy od 4 września godz. 20:00, aż do 15 września włącznie. Po tym terminie wszyscy otrzymają e-mailem informację o wyniku kwalifikacji oraz instrukcję dalszego postępowania. Zgłoszenie należy wypełnić niezależnie od poprzedniej rekrutacji – nikt nie jest automatycznie przenoszony z poprzedniej listy rezerwowej.

Dla każdej osoby wypełnić należy osobne zgłoszenie. Jeśli udział jest warunkowany JEDNOCZESNYM uczestnictwem kilku osób (rodzina/znajomi wg zasady „wszyscy albo nikt”) o różnych nazwiskach i adresach, to w polu „informacje dodatkowe” należy wpisać w każdym zgłoszeniu nazwisko i imię poszczególnych osób z takiej grupy; podobnie ewentualne preferencje co do wspólnego zakwaterowania należy zaznaczyć w każdym zgłoszeniu z takiej grupy (pokoje są 2- lub 3-osobowe). Osobne pole służy do zaznaczenia, że zgłaszający zapisywał się już na termin sierpniowy, ale nie został włączony do grupy pielgrzymów.

W procesie kwalifikacji możemy kontaktować się z Państwem dzwoniąc z nr. komórkowego – prosimy odbierać te połączenia!

Wszystkie osoby, które skutecznie wyślą zgłoszenie (z poprawnym adresem e-mail) otrzymują NATYCHMIAST e-mail zwrotny, potwierdzający wpłynięcie zgłoszenia i umożliwiający weryfikację poprawności danych. Jeśli nie otrzymają Państwo takiego e-maila, to najprawdopodobniej adres został błędnie wpisany w formularzu.

Niezależnie od wyniku kwalifikacji, po jej zakończeniu każda zgłoszona osoba otrzyma e-mailem informację o umieszczeniu jej na liście uczestników wyjazdu bądź na liście rezerwowej.

Kwalifikacja na wyjazd

Z osobami zakwalifikowanymi przez organizatora do wyjazdu biuro zawrze indywidualną umowę, zgodnie ze swoimi standardami. Na tym etapie będzie możliwy wybór różnych elementów dodatkowych z oferty biura np. w zakresie ubezpieczenia, standardu pokoju i innych (płatnych osobno; przykładowo dopłata do pokoju 1-osobowego wynosi 1195 zł).

Osoby, które zawrą umowę z Biurem Misja Travel, będą zobowiązane do wpłacenia zaliczki w wysokości 1720 zł niezwłocznie po otrzymaniu umowy (od 20 września); pozostała kwota 2579 zł jest płatna do 24 października br. 250 USD w banknotach należy mieć ze sobą i wpłacić pilotowi wycieczki.

Po wpłaceniu zaliczki ewentualna rezygnacja jest możliwa jedynie do połowy listopada, pod warunkiem znalezienia osoby jadącej w zamian (np. z listy rezerwowej).

Dodatkowe ubezpieczenie można wykupić indywidualnie w biurze obsługującym wyjazd.

W sprawie zakwalifikowania na wyjazd prosimy nie interweniować u kapłanów ani w sekretariacie.

Przyjmowanie zgłoszeń zostało zakończone.
komunikat dodany: 02.09.2023
drukuj jako ogłoszenie dla kaplicy

Pozostałe komunikaty dla tego miejsca

Brak innych komunikatów

Komunikaty duszpasterskie dla wszystkich kaplic

20–22.10 spotkanie integracyjne dziewcząt [Warszawa]